Tuesday 31 October 2017

Forex Trading Universitet Uk Filosofi


Milliarder Valuta Trader Mannen som brøt BOE. Sammendrag George Soros nettopp en fortjeneste på over 1 milliard euro i 1992 Finn ut mer om hans strategi og hva han handler i dag. Husk svart onsdag Den 2. september 1992 ble George Soros kjent til historien som mannen som brøt banken av england på den dagen solgte George Soros kort mer enn 10 milliarder kroner i pund s terling netting et overskudd på rundt 1 milliard euro. s s delve lenger inn i soros strategi, filosofi og hans nåværende trekk. Simple økonomi Soros handler innenfor grenser avledet av regler Ved å gjøre det, og ved å forstå dynamikken mellom økonomiske giganter i Europa, setter han brikkene sammen. Vi vurderer rentesvingninger og offentlige tiltak. Soros oppdaget en fremvoksende boble. Han lånte pund, solgte dem for De utschmarks og overflyttet valutamarkedet med overskytende forsyning av pund Dette førte til P ound devaluering.1 Spill av reglene.2 Oppdag en fremvoksende boble. Hvordan gjorde Soros kn o. I september 1992 var Storbritannias regjering mellom to kryssinger om å øke renten til nivåene av den europeiske valutakursmekanismen ERM eller å flyte sin valuta Soros forutsatt pund devaluering fordi Storbritannia måtte trekke pundet fra EERM fordi Bank of England BOE ikke ville være i stand til å holde GBP-kursen over den avtalte grensen. Derfor måtte pundet devalueres. Søros var klar over at Deutsche Bundesbank, Tysklands føderale bank, favoriserte S terling og italiensk lira devaluering. , høye britiske renter vil være ulykke mot britiske s eiendomspriser Derfor før han begynte september 1992, begynte han å låne S terling og konvertere dem til en samling av franske F rancs og Deutschmarks. På september 16, 1992, britene P ound ble tvunget ut av ERM. George Soros benytter seg av spådomskraften fra en litt annen vinkel Soros er en mønster-detektor han ser etter feilmønster Han appl er hans kunnskap om en sosial teori - Refleksivitet mot hans økonomiske strategier Denne teorien er basert på prinsippet i Thomas Theorem-situasjonene som menn definerer som sanne, blir sanne for dem. Med andre ord, i hovedsak er våre beslutninger basert på de spådommer vi Gjør oss selv, derfor blir spådommene faktum. Samlet sett, innenfor arenaen for økonomi og finansmarkeder, kan enkeltpersoners spådommer om markedet muligens føre til prediksjonsbegrensede beslutninger og handlinger. Her kommer George Soros til å oppdage at en fremvoksende økonomisk boble forutsetter folks handlinger og deretter han går mot det samme. Vi ser alle etter mønstre for å få våre henrettelser, men å oppdage minoritetsfinansieringsstrategien fører til den høyeste belønningen. SOROs siste handel har skjedd mot den japanske Y, og han har gjort nesten 1 milliard på disse handelen siden i fjor, da han forkortet Y en 4. april 2013, etter at Japan kunngjorde monetære lettelser for å oppnå en 2 infla Yen falt mer enn 3 prosent mot dollar. Soros sier Hvis Y en begynner å falle som den har gjort, og folk i Japan innser at det er forpliktet til å fortsette, og vil sette pengene sine i utlandet, da fall kan bli som en snøskred, på CNBC. Les Forex USDJPY Weekly Trend. Created ved hjelp av FXCM s Marketscope 2 0 charts. Today kan du dra nytte av den svekkende japanske yenen akkurat som valutahandelsgiganten George Soros Som japanske Yen-par beveger seg mot høyere høyder, kan handelsmenn bruke en breakout strategi. På t har en strategi FXCM tilbyr en rekke automatiserte breakout-strategier som implementerer kjøp, salg og utgangslogikk i tråd med dagens markedsforhold. Dette er tilgjengelig for nedlasting gjennom FXCM App Store - Finn ut mer om vår Breakout 2-strategi her .-- Skrevet av Sunaina Rajani DailyFX Education. E-post kan sendes til. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Michael Boutr os. Expertise Kortsiktige trading og intraday tekniske nivåer. Michael Boutros er en valutastrategist for DailyFX, som spesialiserer seg på intraday trading strategier og analyse. Han har hatt mange års erfaring på FX handelsbibliotek og har utgitt valutamarkedsundersøkelser for mange forskjellige forhandlerwebsteder. Han holder grader i økonomi og filosofi fra Rutgers University Med starten på sin karriere rotet på skrivebordet, holder Michael et nøye øye med handlingsfulle handelsideer gjennom handelsugen. REKOMMENDERT TWEET. RECENT ARTICLE. Select All Select None. Finansielle markeder vil trolig forblir fiksert på amerikansk pengepolitikk som en dum i toppnivå-data setter spotlighten på en opptatt Fed-speak-kalender i uken fremover. Gode priser er høyere denne uken med edelt metall opp mer enn 2 for handel på 1229 foran New York lukkes på Friday. Join DailyFX-strategene Michael Boutros, Paul Robinson og David Song for en rundbordsdiskusjon om viktige handelsoppsett etter FOMC BoJ-renten beslutninger. En gjennomgang oppdatering av nærtidsoppsett s vi har sporet i DXY, AUD USD, EUR USD, NZD USD EUR CAD Her er hvor vi står. Det umiddelbare forskuddet kan være i fare, men den bredere utsikten forblir konstruktiv for Euro Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som betyr noe. Indeksen er øye på en viktig motstandsdyktighet som Fed tar senterfase Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som betyr noe for utgivelsen. Kiwi er fanget i et langsiktig teknisk utvalg foran i morgen s rate beslutning Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som betyr noe for utgivelsen. EURCAD er i fare da paret falter rett foran motstanden, men den bredere handel forblir konstruktiv. Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som er viktige. Webinar fremhever utvalgte oppsett vi sporer inn i begynnelsen av uken Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som betyr noe. Monetærpolitikk er ikke den grunnleggende grunnleggende driveren den en gang var Thi i løpet av uken slått dollaren til tross for sterke NFPer og en visshet om en FOMC-tur, mens euroen rallied etter re. Gold priser falt for den andre sammenhengende uken med edelt metall ned 2 67 for å handle på 1201 foran New York-turen på fredag. En pause i det årlige åpningsområdet holder fokuset lavere med nedgangen nå som målrettet innledende støtte. Her er de oppdaterte målene ugyldighetsnivåer som er viktige. Kurs 2 - Mastering Skjulte og ekstreme forskjeller. Trend med trenden kan være lønnsomt hvis det er gjort riktig og så er handel mot trenden fading trenden Kombinere BØD trend og motetrening er den vinnende kombinasjonen Du vil kunne oppnå dette ved å bruke teknikkene som læres i dette kurset. Her lærer du å bruke flere av de kraftigste strategiske trekkene som er tilgjengelige til traders. Divergence University Lessons Structure. Det samme som jeg har lagt stor vekt på hvert kursinnhold og dets sekvens, legger jeg enda større vekt på strukturen til hver Fo rex trading leksjon Det var viktig for meg at hver del av hver Forex leksjon vil gi studenten den beste læringsopplevelsen mulig. Det spiller ingen rolle hva nivået av handel du er på når du går på kurset, du må bare følge leksjonstrekk og oppgaver tilgjengelig for deg i hver leksjon, og du vil bare ha det bra. Bruk leksjonens diskusjonsområde til å samhandle med andre medlemmer for å få mest mulig ut av leksjonen og for å gjøre det morsommere. Til din rett, kan du se et skjermbilde tatt fra en av leksjonene bare for å illustrere utseendet og følelsen av en typisk leksjon av Divergence University Home Study Program. Lesson Practice. Practice, praksis og mer praksis er nøkkelen til suksess. Det er en av hovedgrunnene til at jeg ikke gjorde det ønsker at du skal hoppe over denne aktiviteten, og jeg har innlemmet disse øvelsene i leksjonen. Fra min tidligere erfaring med studentene mine vet jeg allerede hvor de svake punktene er, og min praksis vil sørge for at du ikke vil forlate disse stenene Når du ser video-leksjonen, prøv å utføre øvelsesoppgavene, og hvis du skjønner at du kom over et emne du ikke husker, vennligst referer til leksjonen igjen. Les diskusjonsområdet. Jeg er en sterk troende på samfunns - og sosial læring. Dette betyr ikke at du må ta deg leksjon med flere mennesker samtidig. Se på deg selv på egen tid og tempo. Når du er ferdig kan du skanne diskusjonsområdet for innsikt eller til og med problemer som andre studenter opplever i studiet Du kan bli med i samtalen ved å legge til din kommentar eller svare på en stipendiat. Du er velkommen til å laste opp bildet i profilsonen din Dette vil legge til en bedre interaksjonserfaring i Divergence University-fellesskapet. Hvis du velger å ikke legge til bildet, er det en standard medlemsminiaturen vil dukke opp ved siden av kommentaren. Lesson Quiz. For å sikre at du virkelig forstår hva du har lært i hver bestemt leksjon, har jeg tatt med i hver leksjon en liten og enkel quiz. Det er viktig å e mphasize at mitt mål er ikke å flunk eller feile deg, men heller for å kunne sove godt om natten med kunnskapen du har mestret leksjonen, og at du ikke kaster bort tid og penger. Typisk består hver quiz av 5 spørsmål, for det meste fokuserer på de områdene som er utsatt for feil. Som du kan se på skjermbildet til høyre, vil spørsmålet vanligvis være i form av en video jeg har utarbeidet hvor jeg henviser deg til diagrammene. Men en tekstlig eller en skjermbildet spørsmålet kan også være der Svarene vil være i en form for flere valg, velge 1 av 4 svar. En tidsteller i øverste høyre hjørne vil vise deg tiden som har gått siden du startet spørringen. For å passere quiz du trenger å få minst 70 av spørsmålene riktig eller en høyere prosentandel i tilfelle mer sensitive leksjoner. Når du er ferdig med å svare på alle spørsmålene i spørrekonkurransen, trykk på send-knappen og du vil bli vist med quiz-statistikken som vist nedenfor , viser deg hvor mange spørsmål du har sviktet riktig og hvor mange feil. Hvis du ikke gjorde det bra i quizet, ikke bekymre deg, bare trykk på Take Quiz Again-knappen. Men i så fall vil du kanskje ta leksjonen for å forbedre poengsummen din. Hvis du kan se, quiz er ikke en ugjennomtrengelig barriere, og på slutten av dagen ble den skapt for din egen fordel. Det er viktig at du får den beste utdanningen, og du forstår alt materialet jeg lærer deg. Kurset avsluttende eksamen. På samme resonnement og logikk på slutten av leksjon quiz, for å sikre at du virkelig mestrer hva du har lært etter at du har fullført et kurs, har jeg forberedt på deg en kurseksamen. Eksamen vil bestå av 10 spørsmål, for det meste fokuserer på de områdene som er utsatt for feil. Selvfølgelig er ideen å hjelpe deg med å lære, ikke flunk, og du kan gjøre testen igjen og igjen til du lykkes. For å bestå eksamen må du minst 70 av spørsmålene rett igjen Igjen, på slutten av hver eksamen får du et sammendrag av riktig og feil svar. Ved en test kan du bruke Hint-knappen for å hjelpe deg med å svare på spørsmålet, men igjen vil jeg understreke at eksamen ikke skal mislykkes, men heller for å sikre at du forstår leksjonen jeg alltid vil være rundt for å svare du på alle spørsmål du vil ha. Alle dine spørrekonkurranser og eksamener vil bli gradvis samlet under EXAMS-fanen i toppmenyen til medlemmeneområdet. Du kan se tidligere eksamener og spørrekonkurranser, sjekke de riktige svarene og feilene dine og til og med ta eksamen igjen igjen. Divergence Trader Certificate. While du tar Divergence University Home Study Program, vil du se Divergence Trader Sertifikat ditt gradvis bygge til det er fullt vist. Siden Divergence University programmet består av 5 separate kurs, har jeg delt sertifikatet inn i 5 puslespill Når hvert kurs er fullført, vil et annet sertifikat bli lagt til medlemmernes område. Vær oppmerksom på at dette sertifikatet kommer fra meg personlig og ikke fra en o fficial institusjon Men det er der fordi jeg trodde det vil oppmuntre deg i din reise for å fullføre kursene. Tid til å lytte til hva folk sier. Testimonials Tilbakemeldinger fra mitt fellesskap. Hvis du liker å høre hva folk har å si om meg, min ytelse som handelsmann, veiledning og Forex-fellesskap, finner du sine anbefalinger i denne delen. Jeg ville ikke gjøre dette nettstedet lengre enn det allerede er, så jeg kan bare henvise til anbefalinger jeg mottok og presenterte i min Forex Signals Mentoring nettsted, som du er velkommen til å utforske ved å KLIKK HER. Hver av disse tilbakemeldingene og testimonials er det som kalles verifisert og FTC-kompatibel som i utgangspunktet betyr at de blir gitt av virkelige mennesker som virkelig brukte mine produkter eller tjenester, gjorde jeg ikke gi insentiver for dem å si gode ting om meg, og jeg bestemte absolutt ikke noen fancy tekstforfatter for å gjøre dem oppe. Her er noen av de vitnemålene og tilbakemeldinger som jeg mottok fra mine Skype-gruppekatter og Facebook Som du c en se, jeg kommuniserer med studentene og fellesskapet mitt på daglig og personlig basis. Skott, via Skype. Q Er Divergence University Home Study Program for nybegynnere. Ja, det er også egnet for nybegynnere, men du må ta valgfritt Nybegynner kurs som vil gi deg raskere med alt du trenger for å kunne lykkes i avanserte kurs. Q Hvis jeg har gått sent, savnet jeg noe fra kurset. Nei, kursene starter når du logger inn på systemet. , og fremskritt i henhold til ditt eget tempo. Jeg har bare 1 års handelserfaring, vil jeg kunne takle kursproblemene. Absolutt ja Mine tidligere studenter og tilhenger kan vitne om at jeg vet hvordan man lager selv de mest avanserte konseptene lett å forstå og lære, og leksjonene inkluderer også praksis. Q Vil jeg ha alle leksjoner og kursmaterialer tilgjengelig online hvor som helst jeg vil, og på forskjellige enheter som min iPad FYI, jeg hater å vente på pakker i posten og jeg vil ikke ha DVD s siden jeg kan ikke selv fi t dem i enheten min. Ikke bekymre deg, du trenger ikke å vente på noen pakke i posten eller rotet med DVD-er. Alle kursmaterialer og leksjoner er tilgjengelige for deg online, uansett hvor du er. Du kan fritt bruke din PC, iPad , bærbar PC eller andre enheter for å logge inn i leksjonene. Q Hvis jeg vunnet t passere quizzer og eksamener, vil jeg kunne fullføre kurset. Kursene og eksamenene er laget for å hjelpe deg med å lære og mestre handel, ikke å flunk Du kan gjøre testen igjen og igjen til du lykkes. Q Gir du støtte Hvem kan jeg vende om hvis jeg trenger hjelp eller vil stille et spørsmål. Hvis du snakker med en av mine klubbmedlemmer eller brukerne av mine verktøy, så som Forex LST-systemet vil du raskt lære at jeg legger stor vekt på profesjonell, rask og nøyaktig kundestøtte. I lang tid jobber jeg med mitt dedikerte støtteteam bestående av folk som er både vennlige og fokuserte på å levere nøyaktige svar raskt . Det er på tide å handle nå. Hvordan skal du registrere deg for en begrenset periode. Du kan få tilgang til Divergence University gjennom livet mitt sponsorprosjekt. Som en del av min innsats for å gi deg et bedre og tryggere handelsmiljø, har jeg besluttet å samarbeide med flere meglere som jeg synes å være pålitelig og som var enige om å sponsere Divergens Universitetet for mine følgere. Dette betyr at du kan åpne en handelskonto hos en av meglerne, finansiere den, være en aktiv handelsmann og få Divergence University GRATIS. Vær oppmerksom på at jeg forlender dette tilbudet i en kort periode med tid og jeg må avslutte denne kampanjen snart Selvfølgelig vil dette ikke påvirke handelsmenn som allerede har åpnet kontoer hos meglerne - de får livstids lisenser, inkludert alle fremtidige oppdateringer gratis. Det var veldig vanskelig for meg og teamet mitt å pris dette kurset siden det ikke er noe som er parallelt med det online eller offline Prising det for lavt, vil sette det på samme hylle med andre kurs og sannsynligvis også bringe inn nysgjerrige og usynlige mennesker som er en gang Jeg kunne ikke være enig med dette. Det var derfor for noen dager siden det ble priset til 497 eller 644 inkludert Forex Beginners Course. Jeg lover dette er en gang i livet mulighet til å starte en alvorlig reise som vil sette deg på det rette sporet til suksess. Oppgi Divergens Universitetet. Hos Studieprogrammet Få Livstid Access. All former for handel har et høyt risikonivå, slik at du bare kan spekulere med penger du har råd til å tape. Du kan miste mer enn ditt første innskudd og innsats Vennligst vær sikker på at din valgte metode samsvarer med dine investeringsmål, gjør deg kjent med de involverte risikoene og, om nødvendig, søke uavhengig rådgivning. NFA og CTFC Påkrevd ansvarsfraskrivelse Handel på valutamarkedet er en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Før du bestemmer deg for å delta i valutamarkedet, bør du nøye vurdere investeringen din o biprodukter, erfaringsnivå og risikovillighet Ikke invester penger du ikke har råd til å miste. CFTC REG 4 4 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER UTEN EN FAKTISK PRESTASJONSOPPTAK, SIMULERTE RESULTATER FORTEGNER IKKE FAKTISK HANDEL, SOM HANDELER HAR IKKE VÆRE OPPDRAGET, HAR RESULTATENE KRAFTET ELLER GJELDENDE FOR VIRKSOMHETEN, OM NOEN AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITETSFORSIKTEDE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNET MED FORDELEN AV HINDSIGHT INGEN REPRESENTASJON SKAL GJØRES ELLER ANSVAR ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKKER SOM VISTE. Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse iboende begrensninger I motsetning til en faktisk ytelsesrekord, representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Også siden bransjene har ikke faktisk blitt utført, resultatene kan ha under - eller overkompensert for eventuelle konsekvenser av visse markedsfaktorer, for eksempel mangel på likviditet Simulerte handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn Ingen representasjon er gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som vises. Velkommen til min Om siden, hvor jeg vil fortelle noe om meg selv og min bakgrunn, gjør jeg ingen unnskyldninger for å ta en tur nedover minnet og fortell deg hvordan det var igjen da. Men det er akkurat nå, at vi ser på utføringshastigheter målt i millisekunder, hvor HFT-forhandlere, de nyeste barna på FX-blokken, samarbeider deres servere ved siden av noen av de største bankene som lager markedet. Jeg håper du nyter denne korte oversikten. EXACT TRADING PRICE ACTION TRADERS - Her er hvordan det starter. en pris handling Forex Trader som plasserte sin første handel over trettifire år siden, har jeg sett mange ideer, metoder, mennesker og penger kommer og går. Jeg jobbet i finansbransjen for det meste av livet mitt, jeg startet vei tilbake i løpet avdager i Big Bang i London, på 1980-tallet da finansmarkedene ble liberalisert og frigjort av jerndame Margaret Thatcher. Jeg innrømmer at det i disse dager var alt veldig offentlig skole som det fortsatt var noen som kom å jobbe i en Bowler Hat, men de virkelige pengene kom i å bære en Topper Ikke lenge etter at jeg begynte, selv om disse menneskene tok sin plass som en del av den historiske fortiden av byen og forsvant nesten over natten. For å gi deg en ide om hvordan ting har endret seg da BOE Bank of England ønsket å låne ti i disse dager, betød de ti millioner. For det siste har vi alle måttet gjennomgå en enorm teknologisk revolusjon der noen har kommet ut vinnerne og andre tapere, og som et resultat, handlet volumer og hastigheten på utførelsen er slik at trilljonene som omsettes per dag, er nesten nok til å gjøre øynene dine vann. De fleste nyere studier peker på en daglig FX-omsetning på rundt 5 billioner per dag globalt. Dette tallet kan selvfølgelig bare øke, og jeg lurer på hvordanlenge vil det før vi treffer 7 billioner og til slutt 10 billioner. I dagene da jeg startet leverte dørvoktere var dagens ordre, på inngangsdøren til noen av de større husene og hvis din drakt var for eksempel brun, var du ikke tillatt i å jobbe Hvordan ting har endret seg, nå har de fleste av oss ikke engang drakt. Så la oss se på hvordan jeg er kvalifisert for å gi deg råd om Forex-bransjen og handel med markedene. Ta en titt på meg i Storbritannia og European Banking Experience. The Retail Forex Bandwagon. Se ingen indikatorer. OK Så hvordan får du lønnsom? Det er så mange handelsstiler, da det er smak i kvinner og klær, er min egen handelsstil en som bruker en ren, ryddig lysestakediagrammer , vurdering av umiddelbar pris handling og nylig bestått tilbudsbehov. Jeg bruker ingen indikatorer i det hele tatt, jeg handler som dette fordi dette er hva jeg har blitt lært meg selv og dette er hvordan de fleste av de store bankene handler. Ingen lag, ingen indikatorer bare pris med bank trading levels. Remember, potten ential for å endre din egen situasjon og omfavne markeds suksess kommer fra deg, ikke fra en indikator og aksept av metoder som leser markedet i stedet for å reagere på det hvis du kan lese en bok du kan lese et marked. forståelsen og arbeidet må komme fra din side, men du må lykkes og vil ha det dårlig som det tar tid, og du må fortryde noen av de ideene og metodene som presses på deg av flertallet av meglere og internettfora. For de uinitierte og begynner handelsmann, det er mange fallgruver som venter på deg i handelshøgskolen, gjør deg selv en tjeneste, for det første under handel, deretter under handel og til slutt under handel, til du er konsekvent lønnsom og deretter vokse sakte. Hvis du kan følge denne ene regelen du vil være langt foran de fleste handelsfolk, som blåser kontoer og får seg i alle slags vanskeligheter. Gjør deg selv en annen tjeneste og sjekk ut veiledningene og kursene jeg har oppført på dette nettstedet. I min introduksjonskurs rse til Pris Action, viser jeg deg hvordan profesjonelle prishandlingshandlere bruker pris til å avtale bestemte prispoeng. Jeg lærer deg også å forstå hvordan og hvor bankene mest sannsynlig vil slå markeder, i London og New York-sesjonene, er nøyaktigheten Ved å ta handler er reverseringstilbudene over 70. Jeg tilbyr en annen dybdegående kurs der vi tar forståelsen av etterspørselsbehov på et meget detaljert nivå. En forutsetning for dette er at kurset har fullført kurset Prisaksjon. Sjekk også min daglige videoer der jeg forhåndsviser og oppsummerer EURO USD og noen ganger også GBP-dollar-markedene. Bare registrer deg her, og du vil motta dem daglig uten omkostninger. Først får du tillit til, og hvis du liker det jeg gjør, så steg opp og kjøp kurs. Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt meg på paul på og vennligst sjekk ut min YouTube-kanal. Grace Cheng er en populær blogger og handelsmann basert i Singapore som primært handler valuta. Her er daglig kommentar til forexmarkederne leses mye på nettet. Her snakker vi om sin handelsstil, hvilke diagrammer hun liker å overvåke og hvordan hun balanserer sin dag og svinghandel. Hennes nettside snakker om hennes filosofi for vellykket handel - 3 M s - Mind, Method and Money Management. Du kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygg og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Fri Forex Strategies 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten eksisterer at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste. Du bør være oppmerksom på alle de risikoer som er forbundet med w i utenlandsk handel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.

No comments:

Post a Comment